عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه رایگان شد

بهرامی گفت: بمناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی عضویت در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه رایگان است.

محمد امین بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان با اشاره به مناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه ها، گفت: به مدت ۲ روز در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه «سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور» عضویت در کتابخانه های عمومی سراسر استان کرمانشاه رایگان شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه افزود: کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی، اجتماعی فعالیت دارند که اثرگذاری آنها در تغییرات فرهنگی مردم جامعه بسیار موثر است لذا باید استقبال مردم از کتاب در جامعه بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۹ باب کتابخانه عمومی در سراسر استان کرمانشاه داریم که حدود ۶۰ هزار نفر عضو کتابخانه ها هستند، همچنین تعداد ۱ میلیون ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان موجود است.

بهرامی تصریح کرد: به مناسبت بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از طریق سایت samanpl.ir و یا به صورت حضوری به کتابخانه عمومی محل خود مراجعه کنند و کد عضویت رایگان را دریافت و برای یکسال تمام عضو کتابخانه عمومی باشند و از منابع آن بهرمند شوند.  

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: کد عضویت تا پایان اسفند ماه سالجاری معتبر است و افراد که کد را دریافت کردند باید در اسرع وقت به کتابخانه مراجعه کنند.

وی گفت:کتابخوانی راهی برای دستیابی به دانایی و توانایی است که به آدمی در فهم و درک درست، یاری می رساند و کلید گذر از محدودیت ها و جهالت ها و ورود به دنیای گسترده است. به همین دلیل مطالعه پنجره ای به طرف اندیشه‌ها، تجربه ها، آموخته ها و اندوخته ها است.  

کد خبر 1753247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha