نخشتین مرکزی تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه ایرانی اسلامی در اراک افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی با عنوان «شمیم یاس» با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، در این مراسم با اشاره به اهمیت طراحی و تولید لباس متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وجود این مرکز نیاز است و باید در راستای فعالیت گسترده این مرکزی تلاش بیشتر شود.

استاندار استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه لباس ایرانی - اسلامی «شمیم یاس» برای تبدیل شدن به یک برند تجاری نیازمند حمایت جدی دستگاه‌های مختلف است، افزود: این مرکز در پاسخ به یک نیاز اساسی در جامعه ارزشی طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای احداث این مرکزی دستگاه‌های مختلف از جمله اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، شهرداری و بخش خصوصی همکاری موثری داشتند، خاطر نشان کرد: این همکاری و مشارکت به تجهیز این مرکز تخصصی و بهره برداری از آن ختم شد و اقدام بسیار ارشمندی بود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد که این مرکز در آینده به عنوان یک برند معروف در کشور مطرح شود، خاطر نشان کرد: طراحی و تولید لباس در این مرکز باید به گونه ای باشد که مورد تقاضای تمام خانواده‌ها باشد.

گفتنی است نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی با عنوان «شمیم یاس» با هدف تولید انبوه لباس مطابق با سلیقه نسل جوان و منطبق با معیارهای اسلامی با کیفیت مطلوب و عرضه و فروش با قیمت مناسب راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است، در این مرکز  بخش نمایشگاه محصولات تولیدی، طراحی پوشاک، بخش تولید خانگی و بخشی خط تولید انبوه و صنعتی با حضور خیاطان حرفه‌ای و تجهیزات صنعتی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1753371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha