از میزبانی اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی تا تصویب سند ملی موسیقی

اعضای کابینه سیزدهم صبح امروز ۱۶ اسفند پس از جلسه هیأت وزیران، با حضور در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، اعضای کابینه سیزدهم صبح امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند پس از جلسه هیأت وزیران، با حضور در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

رکوردشکنی دولت سیزدهم در جذب سرمایه خارجی/شکرانه مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات خدمت خالصانه و صادقانه

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه  ۱۶ اسفند در جلسه هیئت دولت با تقدیر و تجلیل از حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرنگان رهبری، از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نیز صمیمانه سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور با اشاره به ۴ محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کیفیت برگزاری انتخابات افزود: با همت دولت و وزارت کشور و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری، انتخابات در سلامت و امنیت کامل و به شکل رقابتی برگزار شد و مشارکت پرشور مردم در انتخابات نیز مسئولیت مسئولان در خدمت‌گزاری به آنان را مضاعف کرده است.

آیت الله رئیسی، شکرانه این مشارکت آگاهانه را خدمت خالصانه و صادقانه به مردم دانست و در ادامه با تاکید بر اینکه پیگیری تامین نیازهای کشور و رفع مسائل و مشکلات تا حصول نتیجه از ویژگی‌های اصلی دولت انقلابی و مردمی است، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همه همکاران دولت توجه داشته باشند که هرگز نباید اجازه دهند کاری که امروز می‌شود انجام داد به فردا موکول شود.

از میزبانی اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی تا تصویب سند ملی موسیقی

تشکیل پرونده برای شهدا و جانبازان کرمان

 امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته شهید گفت: روز ۲۲ اسفند روز شهید است که در این روز به فرمان امام راحل (ره) بنیاد شهید تشکیل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده است تا بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا ‌شوند.

از میزبانی اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی تا تصویب سند ملی موسیقی

سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان / میزبانی اجلاس وزرای علوم و فناوری کشورهای اسلامی

علی بهادری جهرمی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور به منظور سرکشی میدانی از وضعیت سیستان و بلوچستان عازم این استان شد.

سخنگوی دولت با اشاره به امدادرسانی دولت به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: بیشترین گزارش وزرا در جلسه امروز دولت به وضعیت امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان  اختصاص پیدا کرد و برخی وزرا از جمله وزیر کشور، راه و شهرسازی و نیرو در خصوص امدادرسانی به سیستان و بلوچستان گزارش هایی  ارائه دادند.

از میزبانی اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی تا تصویب سند ملی موسیقی

از برگزاری نمایشگاه قرآن در بهار قرآن و طبیعت تا تصویب سند ملی موسیقی در هیات دولت

محمدمهدی اسماعیلی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه هیات دولت و در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه قرآن همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد و گفت: عرصه فرهنگ و هنر کشور امروز شاهد اتفاقات خوبی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در عرصه موسیقی، خاطرنشان کرد:سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران در هیات وزیران تصویب شد.

اختصاص سهام به نوزادان متولد ۱۴۰۱

خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی از اختصاص سهام به نوزادان متولد ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: به محض ثبت‌نام پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک، مراحل به صورت خودکار طی شده و ۱.۵ میلیون تومان برای آنها منظور می شود.

استقبال ۸۵درصد مردم از کالابرگ/حداقل دستمزد کارگران تعیین می شود

مرتضوی با اشاره به استقبال ۸۵ درصد مردم از طرح کالابرگ، گفت: تمهیدات لازم برای اجرای مرحله دوم طرح کالابرگ انجام شده و به زودی اجرایی می شود.

جزئیات برنامه‌های ماه مبارک رمضان صداوسیما

پیمان جبلی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات برنامه‌های ماه مبارک رمضان و سریال های نوروزی صداوسیما گفت: امروز همکاران سیما فیلم در نشست خبری جزئیات برنامه‌ها را اعلام خواهند کرد.

ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان بازسازی می شود

ضرغامی با اشاره به خسارت ۵ تا ۷ میلیارد تومانی ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب اخیر جنوب شرق کشور گفت: ابنیه تاریخی خسارت دیده با تامین بودجه، بازسازی خواهند شد.

امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

خلجی با اشاره به ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها نشده است آن هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد در سیل و زلزله (مانند خوی) می‌رود.

۹۹ درصد استعلامات رای‌گیری برخط بود/برخورد با بیش از ۲۰ مورد خرابکاری ارتباطی در روز انتخابات

زارع پور از خنثی کردن بیش از ۲۰ مورد خرابکاری ارتباطی در روز انتخابات خبر داد و گفت: ۹۹ درصد استعلامات رای‌گیری برخط بود و تجربه موفقی برای وزارت ارتباطات و وزارت کشور ثبت شد.

ذخیره بنزین شب عید در ۱۴۰۰ جایگاه سراسر کشور/ مسافران نوروزی نگران نباشند

اوجی وزیر نفت درباره تامین بنزین شب عید، گفت: ذخایز خوبی در ۱۴۰۰ جایگاه سراسر کشور انجام شده و مسافران نوروزی مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 1753569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha