ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان بازسازی می‌شود

ضرغامی با اشاره به خسارت ۵ تا ۷ میلیارد تومانی ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب اخیر جنوب شرق کشور گفت: ابنیه تاریخی خسارت دیده با تامین بودجه، بازسازی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز چهارشنبه  ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت ۵ تا ۷ میلیارد تومانی ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب اخیر جنوب شرق کشور گفت: ابنیه تاریخی خسارت دیده با تامین بودجه، بازسازی خواهند شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تصمیم دولت درخصوص سفرهای نوروزی مردم، گفت: ۲۷ دستگاه مرتبط با سفرهای نوروزی هماهنگی خوبی با هم داشته‌اند.

وی با اشاره به تذکر رئیس جمهور و معاون اول به همه دستگاه‌ها برای همکاری با دبیرخانه و ستاد سفرهای نوروزی، گفت: با توجه به تقارن عید ۱۴۰۳ و ماه رمضان برنامه های خوبی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

ضرغامی درخصوص سفر ۲۰ اینفلوئنسر معروف چینی به کشور نیز گفت: این ۲۰ اینفلوئنسر فعال چینی با مجموع ۶۰ میلیون دنبال کننده به چهار گروه فرهنگی، اکوتوریسم، طبیعت و جاده ابریشم تقسیم شدند که در ایجاد انگیزه برای گردشگران چینی برای سفر به ایران نقش بسیار موثری خواهند داشت.

کد خبر 1753575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha