آماده سازی ۱۰۴ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرش و هدایت میهمانان نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۰۴ مدرسه آماده پذیرایی و اسکان از مسافران و میهمانان نوروزی در سراسر استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت‌خواه» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:۱۰۴ مدرسه با ۶۷۸ کلاس درس برای پذیرایی و اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در سراسر استان تدارک و آماده سازی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات استقرار این مدارس در سطح استان، گفت:از مجموع ۱۰۴ مدرسه تدارک دیده شده برای اسکان مسافران نوروزی ،شهرستان بویراحمد ۳۵ مدرسه،گچساران ۲۶،باشت ۸،چاروسا ۷ ، کهگیلویه ۶ ،چرام ۶ ،بهمئی ۵، دنا ۴ ،دیشموک ۲ ،لنده ۲ ،دیشموک ۲،مارگون ۲ و لوداب ۱ مدرسه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:ظرفیت پذیرش این تعداد مدرسه ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در شبانه روز است.

عزت خواه گفت: از مجموع ۶۷۸ کلاس درس آماده سازی شده برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی، ۱۲ کلاس آن از نوع ویژه،۱۵۰ کلاس از  نوع و درجه الف ، ۲۶۴ کلاس از نوع و درجه ب و بقیه عادی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۴۹۷ نفر عوامل اجرایی کار ثبت نام ،اسکان و هدایت مسافران و میهمانان نوروزی را بر عهده دارند.

وی اولویت اسکان در این تعدا مدرسه و کلاس درس در استان کهگیلویه و بویراحمد را فرهنگیان و خانواده های آنان دانست و گفت:مسافران و میهمانان نوروزی چنانچه قصد مسافرت به استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشند می توانند با مراجعه به سامانه my medu.ir به ترتیب در قسمت رفاهی سامانه رفاهی فرهنگیان و کلیک بر روی رزرو فرهنگی، نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنند.

کد خبر 1753603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha