«مدهامتان» بستر مناسبی برای حضور جوانان قرآنی است

حجت الاسلام جلالی گفت:برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان بستری مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی، تخصصی اوقاف وجهت حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

حجت الاسلام جواد جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اختتامیه جشنواره قرآنی مدهامتان و اعلام برگزیدگان، گفت:مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور قاریان، حافظان و ۲۸۰ برگزیده کشوری در ۲ بخش خواهران و برادران در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

مدیرستادهماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه افزود:دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب گذاشته و می خواهد طوری جلوه دهد که انقلاب ناکارآمد است لذا مدیران و اعضای کانون های مساجد وظیفه دارند برای بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره «مدهامتان» با هدفت رغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به موفقیت یکی از برگزیدگان استان کرمانشاه در مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان در سنندج، تصریح کرد:دانیال کرمی قزلی از کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام خمینی(ره) کرمانشاه دررشته قرائت تقلیدی برادران رده سنی زیر ۱۶ سال موفق به کسب رتبه سوم در مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدّهامتان شد.  

 مدیرستادهماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات مدهامتان با حضور برگزیدگان تمامی استان ها به میزبانی کردستان در سنندج برگزار شد.

«مدهامتان» بستر مناسبی برای حضور جوانان قرآنی است

کد خبر 1753636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha