شبستان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خبرگزاری برتر «یاور مراسم» تجلیل شد

در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با عنوان تجلیل از «یاوران مراسم» از نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خبرگزاری برتر در این حوزه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با عنوان تجلی از «یاوران مراسم» در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

در این آئین از مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای علی ویسی
یاور عرصه برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی

سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد
«وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ»

مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی تابلوی تمام نمای بصیرت و آرمان گرایی ملت قهرمان و مقاوم ایران قوی است و خادمان عرصه مراسم که مشی آنان عمق بخشیدن به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی آن به دل‌های مخاطبان است، افسران جبهه جنگ نرم نظام اسلامی هستند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم به مصداق حدیث شریف رضوی «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ» از جمیع مساعی و فعالیت‌های مخلصانه و مستمر جنابعالی در جهت بزرگداشت مراسم و ایام الله انقلاب اسلامی قدردانی نموده و مراتب سپاسگزاری و تشکر خود را اعلام نمایم.

بی تردید قدرشناسی برتر و بالاتر، اجر و پاداشی است که خداوند رحمان برای جبران خدمت صادقانه و بی‌منت شما در جهت تعظیم شعائر انقلابی و تکریم مناسک دینی در نظر گرفته است.

سلامت، سعادت و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 1753646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha