وداع مردم بیرجند با شهید مرزبانی

مردم شهیدپرور بیرجند پیکر مطهر شهید «علیرضا موذن» از مرزبانان خراسان جنوبی را به آغوش گرفتند و با این گل تازه پرپر شده در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیین وداع با پیکر شهید والامقام «علیرضا موذن» از نیروهای جان برکف مرزبانی شهرستان نهبندان شامگاه (۱۶ اسفند) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان و فرماندهان و نیروهای مرزبانی و انتظامی در کهف الشهدای شهر بیرجند برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید علیرضا موذن ساعت هفت صبح روز پنجشنبه از محل مصلی امام علی (ع) شهرستان نهبندان برگزار و سپس برای خاکسپاری به شهرستان بیرجند منتقل می‌شود.

براساس این اطلاعیه مراسم تشییع در شهر بیرجند ساعت ۱۲ روز پنجشنبه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از محل هیات ابوالفضلی به سمت گلزار شهدای بیرجند برگزار خواهد شد.

شهید مرزبان «علیرضا موذن» شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی «چاه‌مگو» ببه شهادت رسید. شهید ستوان یکم علیرضا موذن، مجرد و اهل شهرستان بیرجند است.

 در این درگیری سه نفر از مرزداران مجروح شدند که یک نفر آنها حین انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1753676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha