مسئولان به دور از تفرقه به نیازهای مردم رسیدگی کنند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ضرورت خدمت به جامعه گفت: مسئولان به دور از تفرقه به نیازهای مردم رسیدگی کنند و نگذارند اختلافات شیرینی انتخابات را از بین ببرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات هفته گذشته و نتایج آن در کشور اظهارداشت: مردم با حضور خود حماسه آفریند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.


امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن برای کاهش مشارکت و حداقلی ترین آمار تلاش می کرد، افزود: حضور مردم و میزان مشارکت اقدامات آنان را ناکارآمد کرد و مانع از اهدافشان شد.


وی ادامه داد: برای افزایش بیشتر مشارکت باید کار کرد و مسئولان با خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی به این موضوع مهم کمک می کنند.


حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: دراتحاد و همدلی خدمت به جامعه و پیشرفت کشور رقم می خورد از این جهت باید فرصت های همکاری را افزایش دهیم.


وی با اشاره به اینکه باید قدردان مشارکت و حماسه انتخابات باشیم، تصریح کرد: مسئولان به دور از تفرقه به نیازهای مردم رسیدگی کنند و نگذارند اختلافات شیرینی انتخابات را از بین ببرد.


خطیب جمعه اصفهان به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه فرصت مناسب خوبی برای خود سازی است که مقدمات آن از ماه شعبان باید فراهم شود.


وی روزه داری، انس با قرآن و دعا و مناجات در این ماه را برای معنویت در زندگی و ارتقا روحی مهم خواند و افزود: شئونات این ماه حفظ و برای سعادتمندی کار شود.

کد خبر 1753919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha