کانون های فرهنگی هنری، مسجد را به پاتوق جوانان تبدیل کرده‌اند

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مسجد را به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل کرده‌اند گفت: حضور نسل جوان در مسجد آینده این عزیزان را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام مصطفی رئیسی امروز (جمعه ۱۸ اسفند) در دومین نشست محله ای مساجد که به مناسبت فرارسیدن ۱۸ اسفندماه، سی و دومین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری به میزبانی کانون ذوالفقار در مسجد امام هادی(ع) شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مسجد را به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل کرده‌اند.

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی هنری مسجد به هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها کمک کرده است.

وی بابیان اینکه فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری موجب رونق در مساجد شده است گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه تشکیلاتی و محتوایی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رئیسی اظهارداشت: برگزاری طرح ملی اوقات فراغت با ارائه آموزش های متنوع از برنامه های مهمی است که نوجوانان و جوانان زیادی را هم جذب مسجد کرده است.

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) شهرک منظریه شهرکرد در خصوص اهمیت و ضرورت انسجام فعالیت بانوان در مساجد گفت: حضور بانوان در مساجد آنها را توانمند می سازد و توانمند سازی بانوان در عرصه های اجتماعی و بها دادن به آنها باعث می شود تا نسلی مومن، متعهد وآگاه را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.

کد خبر 1753936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha