حضور آگاهانه پای صندوق های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی در سراسر جهان بود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نقش فرهنگیان در برگزاری انتخابات و ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری را ستود و گفت: حضور آگاهانه پای صندوق های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی در سراسر جهان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه امروز در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش استان با تقدیر از حضور باشکوه فرهنگیان و رای اولی ها در انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در پای صندقهای  رای،  برگ زرین دیگری در راه تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی ومردم سالاری دینی  بود.

وی نقش فرهنگیان در برگزاری انتخابات و ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری را ستودنی دانست و گف: بدون تردید حضور پرشور جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه و همچنین حضور آگاهانه پای صندوق های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی در سراسر جهان بود.

عزت خواه، با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان نیز گفت: ماه رمضان دانشگاه خودسازی، ماه فرصت دوستی با خدا  و ماه آمرزش گناهان است که از لحظه لحظه این فرصتها باید بهره گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی بزرگ مردی بود که در سایه خودسازی جهان را به تحیر واداشت، در مقابل ابرقدرتها ایستاد و مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شد. 

عزت خواه در ادامه بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف و ماموریت های آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی تاکید کرد و افزود: امتحانات، جشنواره الفتا، مولدسازی و ساماندهی نیروی انسانی  از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش است که باید سرلوحه همه فعالیت های کاری قرار گیرد.

وی بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی در مقطع ابتدایی تا پایان خردادماه سال آینده باید انجام گیرد تا اگر کمبودی در این زمینه وجود دارد، برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بر نظم اداری تاکید کرد و از معاونین و روسای ادارات و کارشناسان خواست با برنامه ریزی اصولی  و استفاده از همه ظرفیت ها تلاش کنند همه طرحها و برنامه های آموزش و پرورش با کیفیت در سطح مدارس برگزار شود.

کد خبر 1753966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha