روئسای ادارات موظف هستند در راستای خدمات رسانی و رونق مساجد تلاش کنند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: تمامی روئسای ادارات موظف هستند در راستای خدمات رسانی و رونق مساجد تلاش کنند و در دهه فجر امسال نیزمحل ارتباط روئسای ادارات به مردم مساجد بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، جلسه شصت و پنجم شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور روئسای ادارات و نهادها پیش از ظهر امروز شنبه(۱۹اسفندماه) برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت:  رونق مسجد باید به همت همه عزیزان صورت بگیرید، مساجد باید کانون فرهنگی و مذهبی در همه محلات باشد. 

حسین فخاری فرماندار قرچک در این جلسه با تاکید بر اهمیت دادن به مسجد گفت: تمامی روئسای ادارات موظف هستند در راستای خدمات رسانی و رونق مساجد تلاش کنند، در دهه فجر محل ارتباط روئسای ادارات به مردم مساجد بودند،  این امر به دلیل اهمیت این موضوع است. 

وی بهره گیری از جوانان در مساجد را یک ضرورت عنوان کرد و بیان کرد: در روز انتخابات شاهد بودیم مساجدی که از در آن فعالیت های اجتماعی و عبادی زنده بود در دادن رای از سایر مکان ها و مساجد پیشی گرفتند و آمار بالاتری از میزان اخذ رای در آنها ثبت شد و این روند بخاطر حضور و بهره گیری از جوانان مشهود بود.

حجت الاسلام دین پرور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد قرچک در این جلسه گفت: تمامی مساجد روستایی ما با مساعدت بخشدار محترم امام جماعت دارند و از رونق مطلوبی برخوردار هستند، امروزه تعدادی بسیاری از مساجد مملو از حضور نوجوانان و جوانان است.

کد خبر 1754013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha