حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در برنامه زنده صبح هامون

حجت‌الاسلام والمسلمین وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در برنامه زنده صبح هامون حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد،حجت الاسلام و المسلمین وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در برنامه زنده صبح هامون از شبکه استانی سیستان و بلوچستان حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان در این برنامه ضمن عرض تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد،از افرادی که خالصانه و بی‌ ادعا در سنگر مساجد تلاش می‌کنند و در جهت تعالی فعالیت های کانون های مساجد قدم بر می دارند تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در زاهدان خبر داد و یادآور شد: در این برنامه از مدیران کانون‌های برتر در فهمای سال ۱۴۰۲ ،رابطین فعال خواهر در کانون ها و گروه سرود صبح ظهور از کانون فرهنگی و هنری شهدای مصلی قدس تجلیل به عمل می آید.

کد خبر 1754190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha