سهمیه ۲۵ درصدی جذب نیروهای ایثارگر در دستگاه های اجرایی رسیدگی شود

حجت الاسلام هاشمی از مشاورین امور ایثارگران به عنوان بازوان بنیاد شهید یاد کرد و گفت: انتظار می رود مشاورین به سهمیه ۲۵ درصدی جذب نیروهای ایثارگر در دستگاه های اجرایی رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ججت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۲۱اسفند)، اظهارداشت: خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در این راستا از ظرفیت مردمی و دستگاه های اجرایی اشاره می شود.

وی با بیان اینکه مشاورین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی بازوان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، عنوان کرد: مشاورین در ادارات برای حل مشکلات ایثارگران باید اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: مشاورین امور ایثارگران باید به بحث یک درصد بودجه فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام جدی داشته باشند و همچنین طرح سپاس در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

 وی با اشاره به موفقیت مشاورین امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: در این راستا از استان های برتر هستیم و برنامه ها و کارکردهای مشاورین امور ایثارگران روز به روز تقویت می یابد.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مشکلات جامعه ایثارگر ساختاری است و با توجه به اینکه یک هزار و ۶۰۰ قانون مربوط به جامعه ایثارگران وجود دارد، اگر حتی ۲۰ تا ۳۰ درصد قانون اجرا شود، مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی بیا داشت: در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی طبق قانون به سهمیه ۲۵ درصدی توجه شود و مشاورین به این موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر 1754355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha