برگزاری تلاوت قرآن کریم مهمترین برنامه کانون عطرولایت شهرکرد در ماه رمضان

هاشمی بابیان اینکه کانون فرهنگی هنری عطرولایت مسجد حضرت قاسم(ع) شهرکرد آماده برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان است گفت: کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از مهمترین این برنامه ها است.

دانیال هاشمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری عطرولایت هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «دهه تکریم و غبارروبی مساجد» در مسجد حضرت قاسم(ع) شهرکرد برای استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی گفت: مسجد نخستین و اثرگذارترین پایگاه در مکتب اسلام به شمار می‌رود و علی‌رغم توسعه امروز جهان نقش مسجد بی‌بدیل و اثرگذاری آن در اصلاح جامعه نقشی بدون رقیب است؛ بنابراین توجه به مسجد به عنوان یک امر لازم در شرایط امروز زندگی ما ضروری است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری عطرولایت مسجد حضرت قاسم(ع) شهرکرد ادامه داد: طرح ملی تلاوت نور و تفسیر نور، کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این کانون است.

وی به برگزاری طرح مسجد پایگاه قرآن اشاره کرد و افزود: تاکید برگزاری آسان کرسی های تلاوت قرآن کریم و محافل انس با قرآن کریم و اجرای فراگیر آن در همه مساجد استان همانند برگزاری «طرح تلاوت نور» از اهداف ویژه برگزاری طرح «مسجد، پایگاه قرآن» در مساجد است.

کد خبر 1754366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha