تخصیص اعتبار 16 میلیارد ریالی به بخش حمل و نقل شهر تهران

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران 43 درصد از بودجه سال آینده شهرداری معادل شانزده میلیارد ریال به مقوله حمل و نقل عمومی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهندس سید مناف هاشمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به آغاز بررسی بودجه سال 90 شهرداری در شورای اسلامی شهر تهران گفت: 43 درصد از بودجه سال آینده شهرداری به بحث حمل و نقل عمومی اختصاص داده شده است که این میزان معادل یک هزار و ششصد میلیارد تومان است.

 

وی با اشاره به جلسات متعدد با کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تهران در راستای بررسی بودجه 90سال شهرداری، خاطرنشان کرد: سال آینده بیشترین سهم از مأموریت‌‌های شهرداری به مقوله حمل و نقل اختصاص دارد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که مقدمات بودجه ریزی عملیاتی، شناسایی شده است، تصریح کرد: بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد با تأکید بر محوریت شفاف‌سازی محصولات و فعالیت‌ها در قالب مأموریت‌ها و برنامه‌ها شناسایی و در همین راستا بودجه سال 90 شهرداری در قالب بودجه هزینه‌ای و سرمایه‌ای تدوین و به شورای شهر ارائه شده است.

 

مهندس هاشمی با تشریح کلیات بودجه شهرداری گفت: بودجه کل شهرداری تهران شامل بودجه مناطق و واحدهای ستادی، بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابع به تفکیک واحدهای اجرایی و مأموریت‌های شش‌گانه و برنامه‌های مرتبط است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 17545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha