دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری از برگزاری دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف کنشگری نوجوانان پیشران در عرصه مسئولیت پذیری در کانون های مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری با اشاره به برگزاری دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: در فصل دوم این لیگ سه کارویژه تعریف شده که ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و اعتکاف علمی ویژه خرداد ماه سال آینده را شامل می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه این لیگ برای چهار فصل در سال تعریف شده است، ادامه داد: کادر نوجوان کانون های مساجد استان قم در اولین فصل این لیگ در سه کارویژه دهه فجر، ایام شعبانیه و انتخابات به رقابت پرداختند و برترین ها پس از داوری در مراسم سالگرد تاسیس کانون های مساجد تقدیر شدند.

وی افزود: رقابتی جذاب و تیمی را در فصل قبل شاهد بودیم که با کنشگری کادر نوجوان همراه بود؛ کنشگری که در آن ایده های جذاب، خلاقانه و نو وجود داشت.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به جوایز دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: بیش از ۵۰ میلیون تومان جایزه به برگزیدگان در ۴ فصل اهدا می شود.

وی یادآور شد: دومین لیگ کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده  و تا ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه  دارد.

کد خبر 1754679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha