افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد با حضور پررنگ کانون‌های فرهنگی مساجد

ستاد کانون‌های مساجد با ۱۲ غرفه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد شرکت داشته و هر شب کرسی‌های تلاوت را با مشارکت کانون‌های قرآنی مساجد در سالن مولوی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد باعنوان «میخوانمت» شامگاه چهارشنبه(۲۲اسفند ماه) همزمان با آغاز مبارک رمضان با حضور مسئولین شهری و استانی افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور ۱۱ کشور در قالب ۵۴۰ غرفه در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت ۸۷ موسسه و تشکل قرآنی، مردمی و ۱۷ دستگاه دولتی مرتبط در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار شده و موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی مساجد نیز حضور پررنگی در آن دارند.

افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد با حضور پررنگ کانون‌های فرهنگی مساجد

حضور ستاد کانون‌های مساجد در نمایشگاه قرآن مشهد با ۱۲ غرفه

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: رمضان ماه ضیافت الله و ماه قرآن است و از قدیم الایام مساجد به عنوان پایگاه قرآنی محله، در شب‌های ماه مبارک رمضان جلسات جزءخوانی قرآن را برپا می‌کردند.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت نیز فرصتی است مغتنم برای معرفی مجموعه‌هایی که در راستای ترویج معارف قرآن واهل بیت تلاش می‌کنند تا از طریق هم بتوانند توانمندی ها و ظرفیت‌های خود را عرضه کنند و هم مردم با این مجموعه ها بیشتر آشنا شوند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: ما در استان خراسان رضوی ۱۴۵ پایگاه قرآنی فعال در مساجد داریم که به همت کانون‌های فرهنگی مساجد باعث ترویج کلام الله در جامعه می‌شوند. 

افتتاح نمایشگاه قرآن مشهد با حضور پررنگ کانون‌های فرهنگی مساجد

برپایی کرسی‌های تلاوت در نمایشگاه با مشارکت کانون‌های مساجد

وی در خصوص حضور ستاد کانون‌های مساجد در این نمایشگاه گفت: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با ۱۲ غرفه در این نمایشگاه شرکت داشته و علاوه بر معرفی کانون‌های برتر قرآنی، هر شب کرسی‌های تلاوت را با مشارکت کانون‌های قرآنی مساجد در سالن مولوی برگزار می‌کند.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه به مدت ۵ شب از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرایی زائرین و مجاورین امام هشتم(ع) است. 

پایان پیام/ 

کد خبر 1754773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha