نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد فردا آغاز بکار می کند

خبرگزاری شبستان: نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از فردا (25 تیر) به مدت 10 روز با حضور 21 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز بکار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازمشهد، نمایشگاه قرآن و عترت مشهد امسال درفضایی به متراژ 15 هزار متر مربع و با 700 غرفه از 18 تا 27 ماه رمضان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز بکار می کند.


آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور حجت الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی عصر امروز (24تیر) در محل تالار نور برگزار می شود.

 

بر همین اساس نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با عنوان " ترویج سبک زندگی اسلامی با عزم ملی و مدیریت جهادی" از فردا (25 تیر) برابر 18 رمضان با حضور 21 کشور رسما پذیرای علاقمندان است.


در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ارگان های مختلی چون آستان قدس رضوی، حوزه علمیه مشهد، شهرداری، ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دفتر تبلیغات خراسان رضوی، دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و جامعه المصطفی العالمیه حضور دارند.


همچنین جامعه قاریان قرآن مشهد، حوزه هنری خراسان رضوی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی، کمیته امداد استان، مراکز دانشگاهی و آموزش عالی، جراید و خبرگزاری ها در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.


این گزارش می افزاید؛ در این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مسابقه قرآنی "چشمه سار وحی" نیز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با مشارکت موسسه مالی و اعتباری میزان به صورت پیامکی برگزار می شود.


پرسش های این مسابقه با موضوع ترویج زندگی به سبک قرآنی استخراج شده است وهمزمان با ایام برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس 18 تا 27 ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز از طریق مطبوعات منتشر می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 386084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha