طرح «مسطورا» در سرایان اجرا می شود

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح سراسری زندگی با آیه‌های قرآن با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم در شهرستان سرایان عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، امام جمعه سرایان در دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سرایان با تبریک ماه پر برکت رمضان، طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها» را فرصتی برای ترویج و تبیین آموزه‌های قرآن کریم در جامعه دانست و خواستار مشارکت و همراهی تمام دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح شد.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم اجرایی می شود.


وی خاطرنشان کرد: در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌ که تسلط به آنها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبین را مستحکم‌تر کند.


مرتضایی نیا فرهنگ استفاده از نام های وارداتی از دیگر نقاط را زیبنده شهر حجاب و عفاف ندانست و تاکید کرد باید این روند اصلاح شود.


درابتدای جلسه فنودی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرایان با ارائه گزارشی از برگزاری ۲۵ جلسه شورای عمومی در سطح شهرستان خبرداد و گفت: خوشبختانه جلسات شورای عمومی در بخش های شهرستان فعال و پویا است.


وی از اجرای ۲۵ مصوبه شورای عمومی در شهرستان سرایان در طول سال جاری خبرداد.


 


 

کد خبر 1754801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha