رمضان ماه دعا، استغفار و  نورانی شدن انسان مومن است

حجت الاسلام حسینی رکاوندی گفت: ذکر و عمل روزه دار مورد قبول خداست و دعا به اجابت می رسد چرا که ماه رمضان ماه دعا و استغفار و نورانی شدن انسان مومن و چراغ در تاریکی است.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی رکاوندی- امام‌جمعه موقت بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: ماه رمضان ماه تقوای الهی است که دارای ارزش بالایی است و همه‌ما باید به فکر زاد و توشه آخرت باشید که بهترین توشه برای این‌مسافرت مهم و غیر قابل برگشت قیامت، تقواست.

وی افزود: ماه رمضان‌ماه بخشایش است و درهای فضل و رحمت الهی به روی بندگان گشوده است باید در این ماه با رعایت تقوای الهی، زیاد دعا و استغفار کنیم و زیاد قرآن بخوانیم و از گناهان توبه کنیم.

امام جمعه موقت بهشهر یادآور شد: ماه رمضان‌ماه پاکی ها و خیرات است و لذا باید تمام‌کینه هایی که در دل است را بیرون کنیم که عبادت کسی که کینه بر دل دارد، مورد قبول نیست، هر گناهی که به آن ‌مبتلا هستیم از آن دست بکشیم و تقوا پیشه کنیم و در آشکار و نهان بر خدا توکل کنیم.

حجت الاسلام حسینی رکانونی گفت: ماه رمضان، ماهی با فضیلت تر از همه‌ماه‌هاست و ضیافت الله است و باید از این‌ماه میهمانی خدا زاد و توشه برگیریم.

وی افزود: ذکر و عمل روزه دار مورد قبول خداست و دعا به اجابت می رسد که رحمت الهی شامل حال شده و ماه رمضان ماه دعا و نورانی شدن انسان مومن و چراغ در تاریکی است.

امام جمعه موقت بهشهر یادآور شد: در ماه رمضان از حرام های الهی و گناه و معصیت دوری کنید، دوری از گناه کنید و مواظب باشید که یکی از آثار بد گناه در انسان زوال نعمت است.

کد خبر 1754815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha