درختکاری از رسالت های بسیج و سپاه است

سرهنگ گودرزی مقدم در مراسم درخت کاری گفت: کاشت درخت یکی از رسالت های بسیج و سپاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی‌مقدم، امروز (۲۴ اسفند) در مراسم درختکاری که با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان در مرکز آموزش امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، به اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت اشاره کرد و گفت: این پویش از هشتم اسفندماه در استان مرکزی آغاز شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها، منابع طبیعی و جهادکشاورزی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در این زمینه وارد شدند.  

این مقام مسئول با بیان اینکه در این راستا کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور برنامه ریزی شد است، ادامه داد: بحمدالله سپاه استان با تمام توان پای کار این طرح ملی است.  


معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ما در این طرح ملی در قالب بسیج مسئولیت داریم که در کنار منابع طبیعی سهم استان را در این طرح محقق سازیم، خاطر نشان کرد: سهم استان در این طرح طی چهار سال کاشت ۱۶ میلیون اصله نهال و بذر است؛ که در این راستا ۲۰۸ هکتار در استان در نظر گرفته شده است.


سرهنگ گودرزی مقدم درختکاری را یک رسالت برای بسیج و سپاه دانست و بیان کرد: بسیج و سپاه حفظ منابع طبیعی و تقویت آن را وظیفه خود می‌دانند و در رده‌های مختلف سپاه استان کاشت درختان مثمر در دستور کار قرار گرفته است.  

این مقام مسول خاطر نشان کرد: در عرصه‌های طبیعی با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج کاشت نهال غیرمثمر در حال انجام است.

کد خبر 1754826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha