احداث ده‌ها پروژه در شهرستان اندیمشک

زمانی‌اصل، گفت: ده‌ها پروژه بزرگ در شهرستان اندیمشک در تراز ملی احداث شده و یا در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: توسعه و پیشرفت و حجم سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اندیمشک به ویژه زیرساخت‌ها کم‌نظیر است.

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه امروز جایگاه این شهرستان در تراز بالای کشور قرار دارد افزود: ده‌ها پروژه بزرگ در اندیمشک در تراز ملی احداث شده و یا در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه ما خادم نظام جمهوری اسلامی و مردم هستیم تصریح کرد: مسئولان ادارات وظیفه دارند پای کار باشند و برای نظام جمهوری اسلامی و  مردم قدم بردارند.

زمانی‌اصل، عنوان کرد: عید نوروز را در پیش داریم و اندیمشک دروازه ورودی خوزستان است که همه ادارات و نهادها باید از تمام ظرفیت‌ها برای استقبال از میهمانان نوروزی استفاده کنند.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی در اندیمشک مدت‌ها است که آماده افتتاح هستند که  برخی از آنها پیش از عید و تعدادی نیز پس از عید نوروز در حوزه اشتغالزایی، ورزش، بهداشت و درمان و عمرانی افتتاح خواهند شد.

فریدون حسنوند، نیز ادامه داد: در آستانه عید نوروز و ورود میهمانان نوروزی به اندیمشک هستیم و همه دستگاه‌ها باید همچون سابق پای کار باشند و هیچگونه خللی در خدمات‌دهی به مسافران نوروزی نباید رخ دهد و فرهنگ میهمان‌نوازی مردم این شهرستان نهادینه شود.


 
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: خوشبختانه پروژه‌های متعددی آماده افتتاح هستند و مدیران باید محترم پای کار باشند و در اجرای پروژه‌ها کوتاهی نکنند تا تأخیری در آنها ایجاد نشود.

وی خاطر نشان کرد: چندین جلسه با تعدادی از وزرا در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه‌های بزرگ شهرستان اندیمشک از جمله پتروشیمی، فولاد و کارخانه سیمان داشته‌ایم چرا که چشم بسیاری از مردم شهرستان به این پروژه‌ها است.

کد خبر 1754861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha