جایزه ویژه پویش ملی سرود افتخار به «پسران خورشید» یاسوج رسید

گروه منتخب کشوری پسران خورشید مسجد جامع صاحب الزمان(عج) یاسوج، برنده جایزه ویژه پویش ملی سرود افتخار کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، این پویش به منظور شورآفرینی هرچه بیشتر و مشارکت حداکثری جهت حضور در انتخابات ۱۴۰۲، توسط واحد موسیقی و سرود مرکز آفرینش های هنری بسیج کشور برگزار شد.

بعد از ارسال حدود پنج هزار سرود از گروه های سراسر کشور جهت شرکت در پویش هم خوانی سرود افتخار (از نسل امید) از بین گروه های شرکت کننده، ۲۱ گروه برگزیده شدند که گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» یاسوج توانست با اجرای ترکیبی ۸۰ نفره دختر و پسر و ساخت نماهنگ سرود از نسل امید مقام نخست کشوری را از آن خود نماید.

در ساخت این نماهنگ مجموعه هنری «پسران خورشید» با پوشش اقوام ایران زمین وحدت و مشارکت را در قالب هنر به تصویر کشیدند.

جایزه ویژه پویش ملی سرود افتخار به «پسران خورشید» یاسوج رسید

«از نسل امید» جدید ترین اثر هنری گروه سرود منتخب کشوری «پسران خورشید» استان کهگیلویه و بویراحمد ویژه انتخابات ۱۴۰۲ توسط گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» کانون فرهنگی و هنری الرحمن با همکاری صدا و سیمای مرکز استان و مرکز آفرینش های هنری بسیج تولید و پخش شد.

مدیر خانه سرود استان و مسئول مجموعه منتخب کشوری پسران خورشید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: این اثر تولید صدا وسیمای مرکز استان بوده که با همکاری معاونت فرهنگی، هنری ناحیه مقاومت بسیج انصار الحسین (ع) یاسوج و مرکز آفرینش‌های هنری بسیج به منظور شورآفرینی و دعوت جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ضبط و تصویربرداری شده است.

«پیمان جمشیدی» خاطرنشان کرد: در تولید این اثر ۸۰ نفر از نوجوانان دختر و پسر دهه ۸۰ و ۹۰ با پوشش اقوام ایران زمین حضور داشته اند تا از طریق هنر، همبستگی و وحدت ملت فهیم ایران را به تصویر بکشند.

کد خبر 1754934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha