۱۴ تیم تخصصی آموزش و پرورش از مدارس بازدید می کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: ۱۴ تیم تخصصی آموزش و پرورش ابتدایی خراسان شمالی از مدارس این شهرستان بازدید می کنند.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تیم از ۴۲ آموزشگاه شهری و روستایی با ۱۱۰ کلاس درس و پنج کودکستان بازدید خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان و شهرستان در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزی های انجام شده در صف صبحگاهی و کلاس های مدارس حضور پیدا می کنیم و در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیت های آموزشی بیش از گذشته تلاش می کنیم.

شجاعی عنوان کرد: باید مدیران مدارس به صورت مطلوب اقناع شوند و در این راستا تیم‌هایی برای بازدید از مدارس توسط معاونین شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده تا بتوان اهداف و اقدامات لازم را دنبال کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شیروان با اشاره به جایگاه بازرسی و حوزه نظارتی اضافه کرد: بازرسی همواره نقش قاطعی داشته و در این راستا همکاران این مجموعه مططابق سال های گذشته در این زمینه احساس مسئولیت می کنند.

شجاعی تصریح کرد: باید آگاهی‌بخشی درستی به مدیران داده شود؛ همچنین باید توجه داشت که شمولیت بخشنامه‌ها برای همه مدارس در سطح استان بوده و مسئولیت حسن اجرای برنامه بر عهده مدیران و معاونین در ادارات است.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1754980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha