طرح خدمات نوروزی هلال احمر خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح خدمات بشردوستانه و امداد و نجات نوروزی هلال احمر از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز (۲۶ اسفند) در مراسم افتتاح طرح نوروزی هلال احمر که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه و امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده‌باش ۹۶ پایگاه امداد نجات، پایگاه خدمات بشر دوستانه و خانه هلال در خراسان جنوبی در ایام نوروز افزود: پایگاه‌های خدمات بشردوستانه در ۳۰ کیلومتری شهرها برپا شده تا در کاهش حوادث جاده‌ای هم اثرگذار باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این پایگاه‌ها تحت عنوان «فاخر» فضای دوستدار کودک، طرح بهرفت، غرفه سلامت و تندرستی، راهنمای مسافران نوروزی، پاسخگویی به مسائل شرعی و خیمه نماز پیش‌بینی شده است.

کاوسی با اشاره به اینکه پایگاه‌های خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در ۱۱ نقطه استان مستقر شدند، بیان کرد: امسال سه هزار نفر از دواطلبان در طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی از اجرای طرح هلال رحمت برای توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است.

کد خبر 1755119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha