دشمنان نظام در تمام توطئه‌ها شکست خورده اند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در مراسم سالگرد ۶۰ شهید این شهرستان گفت: به برکت خون شهدا دشمنان نظام در تمام توطئه‌ها شکست خورده و اکنون به برکت خون این عزیزان قدرت برتر خاورمیانه ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سلیمان آذری، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان یک شنبه شب در مراسم سالگرد ۶۰ شهید این شهرستان اظهارکرد: در برهه‌ای خاص قرار داریم و در زمان‌های مختلف شهدا کمک کردند و فضا را تغییر دادند، ما نیز باید از این فرصت برای انسجام، هم افزایی و خدمت بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن علیه افکار و اعتقادات ما با جدیت تمام ایستاده و نباید آن را دست کم گرفت و این شهدا هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا این مشکلات ذهنی و افکار و باورهای غلطی که اذهان را به هم ریخته درست شود.

آذری عنوان کرد: همه ما باید برای نسل‌های جوان راوی رشادت، عزت و شجاعت این شهدا باشیم تا نسل جوان بداند که امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: در شهادت شهدا امنیت حائز اهمیت است که باید زحمات مورد نظر شهدا را هم مدنظر قرار داد و قدر صبر خانواده آنها را که خیلی از آنها هنوز در قید حیات هستند، دانست.

به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سالگرد ۶۰ شهید شهرستان شیروان خراسان شمالی با حضور خانواده های معظم شهدا شنبه شب در حسینیه شهدای شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و یکهزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1755153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha