برپایی محافل انس با قرآن باعث ترغیب‌ و تشویق جوانان می شود

کاکایی گفت: برگزاری محفل انس‌باقرآن کریم موجب ترویج فرهنگ‌قرآنی و تدبر در معانی آن و تشویق و ترغیب‌جوانان و نوجوانان به قرائت‌قرآن و بهره‌گیری از برکات این کتاب‌آسمانی در این ماه‌پرفضیلت می وشد.

مجتبی کاکایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برپایی محفل انس‌باقرآن‌کریم در حرم‌احمدابن‌اسحاق (ره) شهرستان سرپل‌ذهاب، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی درونی است. امیداست همه بندگان الهی از این ماه مبارک بیشترین بهره را بگیرند.
 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: قرآن‌کریم بزرگترین هدیه‌الهی و راهنمای جامع بشریت است که انسان‌ها با الگوگیری از آن می‌توانند به سعادت‌دنیا و آخرت دست پیدا کنند.

وی تصربح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و خودسازی درونی است. امیداست همه بندگان الهی از این ماه مبارک بیشترین بهره را بگیرند اگر انسان با قرآن مانوس شود از بدی ها دور شده و در مسیر ارزش های دینی و الهی گام بر می دارد.

 کاکایی خاطر نشان کرد: جوانان باید با قرآن باشند قرآن بخوانند تدبر در قرآن و عمل در قرآن داشته باشند، چرا که سعادت ما در سایه عمل به قرآن است لذا  از جوانی باید با قرآن آشنا باشیم به دستورات قرآن عمل کنیم تا آینده درخشانی را برای خود و خانواده رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب  اظهار کرد:انس با کلام وحی و بهره گیری از مفاهیم الهی موجب تقویت بنیان‌های معنوی در جامعه و بین اقشار مختلف و جوانان است.

برپایی محافل انس با قرآن باعث ترغیب‌ و تشویق جوانان می شود

کد خبر 1755275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha