ترویج فرهنگ نماز، رویکرد ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

جعفر نیک نفس یکی از رویکرد های ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را ترویج فرهنگ نماز دانست و گفت: به منظور تحقق این مهم تاکنون سه دوره مسابقات کتابخوانی و سه دوره آموزشی با موضوع نماز ویژه کارکنان و مدیران ادارات ارشاد اسلامی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۷ اسفندماه) مراسم تجلیل از فعالان حوزه نماز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

جعفر نیک نفس در این نشست، یکی از رویکرد های ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را ترویج فرهنگ نماز دانست و گفت: به منظور تحقق این مهم تاکنون سه دوره مسابقات کتابخوانی و سه دوره آموزشی با موضوع نماز ویژه کارکنان و مدیران ادارات ارشاد اسلامی برگزار شده است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: تجهیز نمازخانه، قرعه کشی برای سفرهای زیارتی سیاحتی در بین نمازگزاران بخش دیگری از برنامه های این اداره کل در ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان بوده است.

وی ابراز کرد: همچنین برای ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه، با استفاده از ابزار هنر نمایشی، تئاتر با موضوع نماز در برخی از مدارس برگزار شد.

نیک نفس اظهار کرد: علاوه بر این نیز ۲ تیزر با موضوع اهمیت نماز تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: از ظرفیت فعالان مجازی نیز در انتشار محتواهای ارزشی درباره نماز استفاده شد.

کد خبر 1755286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha