تداوم جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان

سام زاده با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان ادامه دارد؛ نحوه مشارکت و اقلام مورد نیاز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین سام زاده، دوشنبه( ۲۸ اسفند) در نشست خبری مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان با رسانه ها یکی از وظایف اساسی جمعیت را حمایت از افرادی دانست که تحت فشار و آلام ناشی از حوادث مختلف و بلایای طبیعی قرار گرفتند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان دایره ایفای این وظیفه را وسیع و ناظر به حوادثی مثل سیل، کمک به مردم غزه، محرومین و فقرا، کمک های نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان دانست.

وی افزود: در پویش ملی بشر دوستی برای غزه ۱۳۷ میلیارد تومان در کشور جمع آوری شد و کد دستوری #۵*۱۱۲*  برای پرداخت کمک های مردمی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

سام زاده با بیان اینکه کد دستوری #۱*۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌ به سیل زدگان استان سیستان منظور شده است؛ در خصوص ارسال کمک های غیرنقدی؛ مواد غذایی، وسایل زندگی و بهداشتی را در اولویت دانست.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر سیستان آب در برخی خانه ها تا یک متر وارد شده بود؛ گفت: به همین دلیل اسباب و اثاثیه دچار آسیب شده و مهمترین اقلام مورد نیاز اجاق گاز، یخچال و مواردی از این دست است.

وی در پایان با اشاره به طرح «هلال رحمت» به منظور تهیه سبدهای غذایی و کمک به سفره های افطاری تصریح کرد: آماده دریافت کمک های نقدی از طریق پرداخت با کد دستوری #۳* ۱۱۲* هستیم.

کد خبر 1755414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha