توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های زندانیان

مدیر اداره زندان شهرستان شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طی چند روز اخیر هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان توزیع شد.

یزدان عاملی راد، مدیر اداره زندان شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این غذاها در آشپزخانه زندان شهرستان طبخ و توسط کارکنان و خانواده های آنان بسته بندی و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه خانواده های نیازمند توسط مددکاران انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شناسایی شده خاطرنشان کرد: خیران، کارکنان دستگاه های قضایی در این طرح مشارکت کردند.

عاملی راد با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان برای مددجویان زندان عنوان کرد: هدف از برگزاری مراسم و محافل معنوی در زندان ها فرصتی برای تقرب الهی و تزکیه نفس مددجویان است که شماری از مددجویان از این فرصت ارزشمند استفاده کردند.

مدیر اداره زندان شهرستان شیروان دعوت از اساتید و مبلغان برای سخنرانی، توزیع بسته های فرهنگی، تلاوت کلام الله مجید، پخش کلیپ های اخلاقی و مذهبی و همچنین پذیرایی را از اهم برنامه های این ایام در زندان  شهرستان دانست.

عاملی راد اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که خانواده های زندانیان نیازمند در تامین معیشت دارند از خیران می خواهیم که در این خصوص انجمن حمایت از زندانیان را یاری کنند.

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

 

کد خبر 1755459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha