برپایی ویژه برنامه تحویل سال نو در جوار امامزادگان شاخص

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: ویژه برنامه لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ در جوار امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت و امام زاده نقی الهادی(ع) شیروان برگزار می شود.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: برنامه تحویل سال نو در جوار امام زاده نقی الهادی، چهارشنبه یک فروردین ماه همزمان با نماز صبح و همراه با مناجات خوانی با حضور مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ویژه برنامه ای در محل امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت طبق برنامه همه ساله با حضور چشمگیر مردم و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد که قرائت قرآن، فرازهایی از حدیث شریف کسا، صلوات خاصه امام رضا (ع)، دعای فرج، دعای تحویل سال و پخش بیانات مقام معظم رهبری از جمله برنامه های این آیین بود.

علیپور عنوان کرد: پس از اتمام و پخش برنامه های اصلی شماری از مردم با حضور در گلزار شهدا و نشستن بر تربت پاک مزار شهیدان با خدای خویش راز و نیاز و سالی پر خیر و برکت برای همگان آرزو می کنند.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان عطرافشانی گلزار شهداء امامزادگان را از جمله برنامه های آغاز سال نو در بقاع متبرکه عنوان کرد.

 علیپور اضافه کرد: هر ساله عاشقان اهل البیت (ع) ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام و بیعت فاطمی و علوی دست به دعا برداشته و برای فرج حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، طول عمر توام با سلامتی و سعادت برای رهبر فرزانه انقلاب و خادمان مردم از درگاه ایزد منان خواستار می شوند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم با شور و شوق خاصی برگزار می شود.

کد خبر 1755506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha