همه نجاتگران و امدادگران هلال احمر خالصانه در کنار مردم هستند

هاشمی با بیان اینکه همه نجاتگران، امدادگران و داوطلبان بی منت و خالصانه در کنار مردم هستند، گفت: تمام تجربه و تخصص خود را وقف توسعه و پیشرفت همه جانبه هلال احمر این استان در بخش های مختلف می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله‌هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات شهرستان زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۳ و خدا قوت به امدادگران و نجاتگران در پایگاه ها افزود: حضور شبانه روزی و  تلاش مدیریت بحران استانداری زنجان موحب احیای جایگاه  بحران و ظرفیت  هلال و پایگاه در استان شده است.


وی با بیان اینکه در هلال احمر با همه امکانات و تجهیزات در کنار هموطنان برای خدمت رسانی هستیم، گفت:  اگر حادثه ای و بحرانی اتفاق افتد ما هلال احمری ها مانند سرباز  کنار هموطنان هستیم و تمام تجهیزات در اختیار مدیریت بحران قرار خواهد گرفت.


هاشمی با اشاره به اینکه همه نجاتگران، امدادگران و داوطلبان بی منت و خالصانه در کنار مردم هستند، اظهار داشت: تمام تجربیات و تخصص خود را وقف توسعه هلال احمر زنجان می کنیم  که با حضور مدیریت بحران و خانواده هلال احمر استان، به حتم به  اهداف خود خواهیم رسید.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادگران  خواست، کنار  فن و تخصص تعهد هم داشته باشند و همانند امدادگران گذشته  که با کمترین امکانات از زندگی خود می گذشتند، خدمات ارائه دهند.


هاشمی ابراز امیدواری کرد: امدادگران  با الگو گرفتن از امدادگران سابق و داشتن امکانات بتوانند بهترین خدمت را به مردم و آسیب دیدگان ناشی از حوادث ارائه دهند.


نجاتگران هلال احمر با زبان روزه در کنار هموطنان در حال خدمت رسانی هستند 


مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان نیز در سخنانی گفت: از همه امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان قدردانی می کنم‌که با زبان روزه در کنار هموطنان و در حال خدمت رسانی هستند.


عباس بابایی ادامه داد: از همه امدادگران و نجاتگران  این استان که با زبان روزه مشغول  ارائه خدمت به هموطنان هستند تشکر و قدردانی می کنم  که اینگونه کنار مردم هستید.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: مدیر عامل هلال احمر در بازدید از پایگاه ها، رشد و توسعه ابعاد انسانی جذب مادی و معنوی، بودجه  و استخدام امدادگران در تلاش بوده اند که  از طرف استاندار زنجان از ایشان  تشکر می کنیم.


بابایی با یادآوری اینکه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در سرما، گرما و تعطیلات همواره در حالت آماده باش است، ادامه داد: هر فردی سعادت ندارد که در لباس سرخ و سفید هلال احمر  شبانه روز در خدمت هموطنان باشد و کار هلال احمری ها عبادت محسوب می شود.

کد خبر 1755625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha