توزیع سه هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: سال گذشته جهت کمک به معیشت نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان، سه هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد:  این اقدام با هم افزایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیران انجام شد که این تعداد بسته معیشتی در مناطق حاشیه شهر  و روستاهای محروم شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش هر یک از بسته های معیشتی، ۶ میلیون ریال بود و این بسته ها شامل کالاهای اساسی روغن، ماکارانی، برنج، رب، سویا، چای و قند بود که بین مددجویان تحت حمایت در شهرستان توزیع شد.

نورمحمدیان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و کمک نیکوکاران توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت های مختلف استمرار داشته باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: این نهاد متناسب با توان خود برای رفع محرومیت وارد میدان شده و همواره شناسایی خانوارهای نیازمند و کمک رسانی به آنها را در دستورکار دارد.

نورمحمدیان افزود: نیازمندان منطقه توسط بسیج محلات و ائمه جماعات مساجد شناسایی و بسته‌های معیشتی با رعایت کرامات انسانی بین این قشر توزیع می‌شود.

در حال حاضر ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1755706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha