فعالیت تبلیغی ۷۲ روحانی در آستارا

حجت‌الاسلام رضازاده از فعالیت تبلیغی ۷۲ روحانی بومی و اعزامی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان آستارا خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای نزدیکی بیشتر به خداوند متعال است و رحمت پروردگار بر مؤمنین در این ماه پرفضیلت مضاعف می‌شود و باید از برکاتش به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، ۷۲ روحانی و مبلغ به مساجد شهری و روستایی آستارا اعزام شده‌اند که به امر تبلیغ دین مشغول هستند، افزود: از این تعداد روحانی و مبلغ که در مساجد و اماکن مذهبی مشغول تبلیغ هستند، ۵۲ روحانی بومی و ۲۰ روحانی اعزامی از قم، تهران و رشت هستند.

وی تصریح‌کرد: روحانیون و مبلغین اعزامی به مساجد به ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی و آگاهی‌بخشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند و برگزاری نمازهای جماعت، نشست‌های بصیرتی و معرفتی، مشاوره و ... از دیگر برنامه‌های روحانیون و مبلغین در مساجد است.

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و محافل انس با قرآن در شهرستان آستارا خبر داد و خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، فعالیت مداحان و مبلغان در روضه‌های خانگی، برگزاری مراسم مناسبی میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر، برگزاری دسته عزاداری خیابانی در سالروز شهادت مولای متقیان و ... از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی آستارا در ماه رمضان است.

کد خبر 1755806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha