کارگزاران نظام اسلامی برای اعتلای ایران تلاش می‌کنند

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: کارگزاران نظام همراه با مردم و نظام اسلامی، برلی اعتلای ایران اسلامی، تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز در دیدار با مسئولان انتظامی استان مرکزی،‌ گفت: امروز فراجا مغایر با پلیس زمان طاغوت و در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و از آن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: با شروع انقلاب اسلامی تحولی بنیادین و عظیم در مردم سالاری  به وجود آمد و کارگزاران نظام همراه با مردم و نظام اسلامی، در اعتلای ایران اسلامی، تلاش داشتند.


وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت، چهره پلیس، چهره ای غیر مردمی بود، اظهار داشت: امروز فراجا در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و از آن مردم است.


این مقام مسئول اظهار داشت: کارگزاران نظام باید در وهله نخست فرهنگ اهل بیت و ادبیات و شیوه های رفتاری آنان را در سرلوحه کار خود قرار داده و در کسب حداقل ها،‌ تلاش داشته باشند.

امام جمعه اراک همچنین با توجه به آموزش کارکنان و آگاهسازی شهروندان نسبت به مسئولیت های خطیر و حساس فراجا، بیان کرد: یکی از مهم ترین بازخوردهایی که آگاه نمودن آحاد جامعه نسبت به زحمات و مسئولیت های بسیار مهم فراجا به همراه دارد، همراه سازی و مشارکت هر چه بیشتر آنان در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با قدردانی از مجموعه تلاش های کارکنان فراجا در اقصی نقاط کشور خاطر نشان کرد: توجه به رضایت مندی مردمی، اولویت بندی انجام مسئولیت ها، توجه به اصل پیشگیری و بهره گیری صحیح از فرصت ها از نکاتی است که بی شک بسترساز رفع مشکلات و چالش ها و به دنبال آن توفیق الهی می شود.

کد خبر 1755835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha