رمضان‌ماه جهاد تبیین است

حجت الاسلام‌جباری گفت: در ماه رمضان شیطان در غل و زنجیر است و الگوبرداری از الگوهای اسوه در مازندران مورد توجه نسل جدید باشد و بدانیم که جهاد تبیین اولین و آخرین وظیفه ماست.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری_ امام جمعه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: اصل اولیه در ماه رمضان غل و زنجیر شیاطین است و سعی کنید که شیاطین بر شما تسلط پیدا نکنند.
وی افزود: الگوهای اسوه را در دستور کار خود دهیم و اولین و آخرین وظیفه ما جهاد تبیین است که امروز عزت اسلام و ایران، در توسری خوردن شیاطین است و شما با تلاش و عزت و ولایتمداری شیطان بزرگ آمریکا را در غل و زنجیر نگه دارید.
امام جمعه بهشهر یادآور شد: روزه خواری امری نکوهیده در رمضان است و روزه خواری ها و بی بندوباری برخی از افراد در گرو عدم درک برکات و معرفت ماه رمضان است.
حجت‌الاسلام جباری گفت:کسانی که در ماه رمضان از نعمات این ماه محرومند، از معرفت این‌ماه به دور هستند و باید از این ماه به درستی بهره مند شده و بهره برداری کرد.
وی با تبریک سال نو و عید نوروز خاطر نشان کرد: سال ۱۴۰۲ با همه خوبی و بدی ها گذشت و اکنون سال ۱۴۰۳ است و رهبری ۵۶ سخنرانی در سال گذشته داشته و مردم را هدایت کردند و باید این‌موارد مورد توجه جدی ما باشد.
حجت‌الاسلام جباری گفت: اولین دغدغه رهبری در سال گذشته انتخابات و مشارکت بالای مردم فهیم ایران زمین بود و دومین مساله جریان طوفان الاقصی و مساله فلسطین و غزه بود که زلزله ایجاد کردند مردم غزه و این زلزله قابل ترمیم‌نیست و سیاسیون اسرائیل هم خود را شکست خورده می دانند که امنیت ندارند و نکته سوم در آخرین سخنرانی رهبری نصیحت به نمایندگان مجلس در دوره جدید بود و اینکه اگر دعوای سیاسی ایجاد کنید، شیرینی انتخابات را تلخ می کنید که درگیری دشمن پسند موجب می شود، مجلس به وظیفه خود عمل نکند.

کد خبر 1755892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha