استقرار پایگاه‌های اکرام ایتام در مساجد ملایر

خراسانی گفت: همزمان با هفته اکرام ایتام از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا شب های قدر پایگاه‌های اکرام ایتام در مساجد ملایر برپا مستقر می‌شود.

علی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین در قالب جذب حامی برای ایتام وکودکان طرح محسنین در هفته اکرام ایتام در شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح هرساله در این ایام مبارک اجرا شده و برنامه‌های «حامی یابی» به شکل گسترده‌تری انجام می‌شود

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف حامی یابی در ماه مبارک رمضان، گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان درهفته اکرام ایتام و محسنین از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا شب های قدر پایگاه‌های حامی یابی در مساجد و پایگاه‌های نماز جمعه برقرار است و تلاش می‌شود حامیان بیشتری برای ایتام و فرزندان محسنین جذب کرد.

خراسانی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ کودک  ی تیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ملایر هستند افزود: این کودکان دارای ۱۱ هزار حامی هستند که علاوه بر حامیان ملایری تعدادی از حامیان نیز از دیگر شهرهای کشور هستند.

وی تصریح کرد: قرار است طبق برنامه امسال جذب ۳ هزار حامی را برای کودکان طرح محسنین و ایتام زیر پوشش این نهاد داشته باشیم که امیدوایم در هفته اکرام تعداد حامیان جذب شده بیشتر شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر اجرای طرح اطعام مهدوی با توزیع ۳۲ هزار پرس و توزیع ۷ هزار سبد کالا بین خانواده های زیر پوشش، جمع آوری زکات فطریه در مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جمع آوری و ... را از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانوادههای زیر پوشش برشمرد.

وی گفت: خیرین و مردم نوع دوست می‌توانند در راستای طرح اطعام مهدوی  با واریز کمک به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۰۳۶بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایرکدهای دستوری#۰۸۱۴*۸۸۷۷

و یا از طریق این لینک https://sana.emdad.ir/qr/gmf۱s۹oe۲oxi۳zk۹ixwp در این امر خیر سهیم باشند.

کد خبر 1755913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha