اهدای ۲۶ میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۹۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین در سال گذشته به نوعروسان زیر پوشش این نهاد حمایتی در شهرستان اهدا شد.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: تمامی اقلام جهیزیه، کالای ایرانی شامل یخچال، فرگاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به صورت هدیه بین ۹۰ زوج جوان توزیع شد.

وی عنوان کرد: این سری جهیزیه در مناسبت های مختلف و با هدف ترویج سنت پسندیده ازدواج با حمایت خیران به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهداء شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به ازدواج مددجویان و نیازمندان، ارزش کمک های اهدا شده به صورت جهیزیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن، رشد خوبی داشته است.

نورمحمدیان اضافه کرد: مشارکت خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان ضرورت دارد و باید در این خصوص اهالی سخاوت و مهربانی بیشتر همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی نقش‌آفرینی می‌کند و اجرای منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای برطرف کردن محرومیت از اهداف این نهاد مقدس در خدمت به نیازمندان و جامعه هدف آن است.

کمیته امداد امام (ره) به فرمان امام راحل در ۱۴ اسفند سال ۵۷ با شعار پشتیبانی از محرومان، مستضعفان و توانمندسازی آنها بنیان‌گذاری شد.

 اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1755924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha