۱۲ فروردین روز جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت است

امام جمعه گچساران ۱۲ فروردین را متمم و مکمل ۲۲ بهمن دانست و گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید عنایت هاشمی منش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت فرارسیدن شب های قدر و ضربت خوردن امام علی (ع)، اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه روز بزرگی برای ملت ما و از اعیاد بزرگ است و باید گرامی داشته شود.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران گفت: ۱۲ فروردین متمم و مکمل ۲۲ بهمن بود که با هدایت امام راحل مردم در ۱۲ فروردین پای صندوق‌های رای آمدند و اعلام کردند که چه می‌خواهند و به جمهوری اسلامی با ۹۹ درصد آرا رای داده و به سلطه شیاطین طاغوت پایان دادند.

وی یادآور شد: این اتفاق از ویژگی‌های منحصر به فرد ملت ایران است که نه تنها ملت ما بعد از چهار دهه همچنان از این شجره طیبه بهره‌مند هستند، بلکه سایر ملت‌های منطقه هم از ثمرات این درخت تناور بهره‌ می برند.

حجت الاسلام هاشمی منش ادامه داد: اگر حزب الله لبنان امروز به عنوان یک الگو در محور مقاومت مطرح بوده به خاطر این است که بر اساس اندیشه‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و خود را خادم ملت می‌داند.

امام جمعه گچساران گفت: اگر انصارالله در یمن درخشید و اگر امروز مردم فلسطین با طوفان الاقصی عرصه را بر رژیم غاصب صهیونیستی تنگ کرده، چون اینها الگوی خود را مردم و حکومت جمهوری اسلامی می‌دانند.

کد خبر 1756635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha