احیای شب نوزدهم در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مملو از زائران و عاشقانی بود که برای شب زنده داری و عبادت در این شب پر فضیلت گرد هم آمده بودند.

این مراسم معنوی که از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا پاسی از شب ادامه یافت با تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، دعا و مرثیه‌ سرایی همراه بود.

در این محفل نورانی و در کنار آرامگاه شهدا، مردم از ساعات اولیه ی شب با حضور در حرم مطهر امام زاده محمد هلال بن علی(ع) به دعا و نیایش پرداخته و لحظاتی با معبود خویش راز و نیاز کردند. 

احیای شب نوزدهم در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل

همچنین در این مراسم معنوی مداح اهل بیت(ع)، آقای محمد میرزایی با نوحه‌ خوانی و مرثیه‌ سرایی، فضای معنوی حرم را پر از معنویت نمودند و لحظاتی را در رثای شهادت مولای متقیان علی بن ابیطالب(ع) نوحه سرایی کردند.


زائران و مجاوران حرم در این مراسم معنوی، با تضرع و ابراز ندامت از گناهان خویش از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش  نمودند.

 قرآئت قرآن توسط قاری ملی دکتر حسن احمدی زاده، قرائت زیارت عاشورا توسط کربلایی مجید حضرتی، قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج رضا نبوی و سخنرانی حجت الاسلام واضحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 1756651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha