جشن گلریزان آزادی زندانیان در شهرهای استان اصفهان برگزار می شود

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرهای این استان همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

« اسدالله گرجی زاده » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده افراد در بند مورد توجه مردم و مسئولان استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: امسال جشن های گلریزان در بیش از ۲۰ شهر استان اصفهان به صورتت جداگانه در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان افزود: سال گذشته این برنامه همزمان با برنامه یک شهر ضیافت اجرا می شد اما در ماه مبارک رمضان فعلی برنامه یک شهر ضیافت رویکرد قرآنی دارد و جذب کمک خیرین دارد اما عمده کار در شهرستان ها انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه جدول زمانبندی برای این کار مشخص شده، تصریح کرد: هر شهرستان با مشارکت خیرین محلی برای آزادی افراد در بند و حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند کمک می کنند.

گرجی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه خانواده های زندانیان در ارتکاب جرم و زندانی شدن سرپرست خانواده نقشی ندارند و نباید آنان در مجازات فرد زندانی مورد بی مهری و سختی قرار گیرند از این جهت به خانواده های آنان کمک می شود.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر در زندان های استان اصفهان به دلیل جرائم غیرعمد در بند هستند، خاطرنشان کرد: خیرین در سال گذشته همت خوبی برای آزادی زندانیان داشتند و جمعیت زیادی از بند رها شدند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان کمک به آزادی زندانیان را مهم خواند و اذعان داشت: این کار گره گشای مشکلات خواهد بود و زندگی آن ها سر سامان می گیرد.

کد خبر 1756731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha