اختتامیه اعتکاف رمضانیه در مسجد امام رضا علیه السلام ورامین

اعتکاف رمضانیه دانش آموزان در مسجد امام رضا علیه السلام ورامین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حدود سی و پنج نفر از نوجوانان دانش آموز ورامینی، باحضور در مسجد امام رضا علیه السلام کهریزک ورامین با روزه داری مراسم اعتکاف رمضانیه را به پا و زنده نگه داشتند.

بنابراین گزارش، دانش آموزان  در این مدت با کلاس های متنوع و آموزنده اوقات فراغت خود را سالم و بامعنویت با محوریت مسجد خانه خدا، سپری کردند.

با دعوت از مجموعه خادمیاری کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین، دبیر کانون خادم الرضا(ع) سیدیدالله حسینی بهمراه جمعی از خادمیاران دراین مراسم پراز معنویت حضور یافتند.

لازم به ذکر است، در این مراسم درابتدا خدام الرضا(ع) با خواندن سرود خدمت وارد مسجد شده و دقایقی را به اجرا و خواندن سرود ای صفای قلب زارم پرداختند.

سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی ورامین با تشکر از مسولین و هیئت امنای مسجد و کانون محله ایی بابت دعوت به مراسم  ، در ادامه با تشریح یک کرامت از آقا علی بن موسی الرضا(ع) سخنان خودرابه پایان برد.

سپس از تمامی معتکفین حاضر دعوت بعمل آمد تا پرچم های قطعه شده متبرک رضوی وکیوم شده را از دستان خادمان امام رضا(ع) دریافت کنند و به عنوان امان نامه و تبرک در نزد خود نگه دارند.

گفتنی است، در قسمت پایانی برنامه به مسئول کانون محله ایی خادمیار کاظمی و خادمیار خانم زواره همسر ایشان به پاس قدرانی و تقدیر از زحماتشان تبرکاتی به آنها نیز هدیه شد که بسیاری از نماز گزاران و مجاوران هم از این موهبت و بذل و بخشش برخوردار شدند.

کد خبر 1756784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha