برنامه‌های محوری روز قدس در کرمان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام برنامه‌های محوری روز قدس گفت: : روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر، پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، سه‌شنبه(۱۴ فروردین) در نشست خبری با موضوع روز قدس ضمن تسلیت شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه؛ روز جهانی قدس را از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ جهان اسلام دانست و فلسفه نامگذاری این روز را یادآوری کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
وحدت جهان اسلام حول محور فلسطین و ناامن کردن سرزمین‌های اشغالی برای اشغالگران را از جمله این اهداف عنوان و بیان کرد: روز قدس امسال با توجه به اتفاقات غزه در جهان پررنگ‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ادعای نیل تا فرات اسرائیل با مقاومت فلسطینی رنگ باخت و مجبور به دیوارکشی بتنی به دور خود شدند؛ گفت: مشکلات آنها روز به روز بیشتر می‌شود.
انجم‌شعاع با افزودن این مطلب که علمای بزرگ شیعه از ابتدای ایجاد اسرائیل مخالف سرسخت این رژیم جعلی بودند؛ اظهار کرد: این مخالفت به دلیل آرمان بزرگ تشیع در دفاع از مسلمین بوده و در ۴۵ سال انقلاب، بزرگترین حامی و مدافع حقوق فلسطین جمهوری اسلامی است و حتی تا روز گذشته نیز شهید دادیم.
وی ایجاد جبهه مقاومت توسط جمهوری اسلامی به فرماندهی شهید سلیمانی را در راستای حمایت منسجم از فلسطین و کشورهای مظلوم منطقه عنوان و بیان کرد: این جبهه باعث شده اسرائیل از همه طرف در محاصره باشد و ۶ ماه تحت شدیدترین فشارهای وارده است.
انجم‌شعاع با اشاره به اینکه جبهه مقاومت باعث شد تا اسرائیل در این ۶ ماه به اهداف خود نرسد؛ گفت: اگر آمریکایی‌ها به داد اسرائیل نمی‌رسیدند، کار اسرائیل در طوفان الاقصی تمام بود اما با این حال امروز به طور واقعی در سراشیبی سقوط است زیرا برای موجودیت خود می‌جنگد.
وی گفت: روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر، پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد و در سراسر استان کرمان نیز هماهنگی لازم برای راهپیمایی باشکوه انجام شده و در شهر کرمان ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج تا مصلای امام علی علیه‌السلام برگزار خواهد شد و در تجمع پایانی حجت‌اسلام شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سخنرانی خواهد کرد.

انجم‌شعاع شعار روز قدس امسال را "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" و همراه با برنامه‌های تبیینی، تبلیغی و فرهنگی اعلام و بیان کرد: به همین مناسبت نشست بصیرتی و روشنگری با حضور علیرضا کمیلی، دبیر اتحادیه جهانی امت واحده در ساعت ۱۷ و ۳۰ در گلزار شهدا و در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز ۱۶ فروردین در سالن اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی در خیابان مدیریت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشست بصیرتی و روشنگری روز قدس در ساعت ۱۷ و ۳۰ همان روز نیز در مسجد قائم برگزار می‌شود.
انجم شعاع برگزاری دعای کمیل و ندبه در مهدیه صاحب‌الزمان، برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و تبلیغی در ابتدای مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های فرهنگی تبلیغی در طول مسیر، پویش نقاشی بچه‌های غزه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی میدانی، استفاده از فضای مجازی و استفاده از ظرفیت مراسم احیای شب ۲۳ ماه مبارک رمضان برای ایراد سخنرانی در خصوص روز قدس را هم را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده اعلام کرد.

کد خبر 1757027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha