نماهنگ «شهید القدس» تولید می شود

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماهنگ شهید القدس به همت مجموعه فرهنگی، هنری «پسران خورشید» و صدا و سیمای مرکز استان تهیه و تولید می شود.

«پیمان جمشیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و نیز در پی محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و شهادت سرداران و مستشاران نظامی ایران، نماهنگ شهید القدس به همت مجموعه فرهنگی هنری «پسران خورشید» و صدا و سیمای مرکز استان تهیه و تولید می شود.

مدیر خانه سرود استان کهگیلویه و بویراحمد گفتدر راستای همدردی با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی دمشق و حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی این اثر ظهر چهارشنبه، پانزدهم فروردین ماه ضبط و تصویربرداری خواهد شد.

جمشیدی بیان کرد: در ساخت این نماهنگ ۴۰ نفر از نوجوانان دختر و پسر دهه هشتاد و نود مشارکت دارند و ضمن ابراز خشم خود نسبت به اقدامات قبیحانه رژیم کودک کش اسرائیل، ابراز همدردی خود را در قالب هنر به محضر خانواده های داغدار شهدای حمله تروریستی و کودکان و نوجوانان غزه اعلام می نمایند.

جمشیدی گفت: این اثر در راستای پویش ملی همپای طوفان و به عنوان اثر منتخب استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

گفتنی است، گـروه منتخب کـشوری «پـسران خـورشید» از کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد جـــامع صــاحب الزمــان (عج) شهر یاسوج هستند که تاکنون بیش از ۱۸ سال فعالیت داشته و هرساله توانسته زمینه جذب و پرورش نیروهای زیادی را فراهم آورد.

نماهنگ «شهید القدس» تولید می شود

کد خبر 1757092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha