روز قدس به نماد مقامت تبدیل شده است

فاضلی فرد با اشاره به مهم که امام راحل با نامگذاری روز قدس توجه آزادیخواهان دنیا را به مسئله فلسطین معطوف ساختند، گفت: روز قدس به نماد مقاومت تبدیل شده است.

علی فاضلی فرد- فرماندار بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با توجه به این مهم که امام راحل با نامگذاری روز قدس توجه آزادیخواهان دنیا را به مسئله فلسطین معطوف ساختند، اظهار کرد: امروز، روز قدس به نماد ظلم ستیزی، اوج تبلور آزادی‌خواهی، عدالت خواهی برای امت اسلام و روز وحدت مسلمین در مقابله با شیاطین عالم و نماد مقاومت تبدیل شده است.

وی از روز قدس به عنوان روز حرکت عظیم و خروشان امت اسلامی علیه ظلم و استکبار نام برد و افزود: در راستای سیاست‌های کثیف استکباری و تسلط بر دنیا، یک عده یهودی را از سرزمین‌های مختلف فراخوانده و به زور در سرزمین فلسطین ساکن کرده و خانه، کاشانه و مزارع ساکنین فلسطین را غصب و با ساخت شهرک‌های صهیونیستی آنها را آواره کردند.

فرماندار بیرجند تأکید کرد: رژیم غاصب در سایه سکوت سنگین کشورهای مسلمان منطقه، هر روز بر ظلم خود افزوده و با شعار از نیل تا فرات قصد تصاحب سرزمین فلسطین را در سر می پروراند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین بیش از آنکه یک امر سیاسی باشد یک مسئله دینی است، افزود: مردم بی دفاع فلسطین با دست خالی بیش از ۸۰ سال است که با رژیم کودک کش اسرائیل برای حفظ سرزمین و ناموس خود در نبرد است و دشمن با تمام توان به میدان آمده تا تمام ساکنین و مالکان اصلی را نابود کند و برای رسیدن به این هدف دست به هر شرارتی می‌زند و مسلمانان نباید نسب به این مهم بی‌تفاوت باشند چرا که مسئله فلسطین امروزه درصدر مسائل جهان اسلام قرار دارد.

فاضلی فرد با اشاره به این مهم که طوفان الاقصی شکست بزرگ و غیرقابل جبرانی برای رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بود، گفت: تداوم جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه باعث شده بیش از هر زمانی چهره کریه رژیم خون آشام اسرائیل برای جهانیان برملا شود.

به گفته وی چهارمین ارتش دنیا ماه‌هاست که در مقابل یک گروه شبه نظامی زمین گیر شده و برای جبران این شکست و افتضاح دست به هر جنایتی شامل کشتار مردم عادی و بی‌دفاع، تخریب بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق مسکونی زده که این اقدامات نشان اقتدار و پیروزی نیست.

فرماندار بیرجند یادآورشد: در بیش از ۹۲ کشور دنیا راهپیمایی علیه رژیم غاصب اسرائیل برپا شده است و تصویب قطعنامه ضد اسرائیلی در شورای امنیت، آمریکا را به عنوان بزرگترین حامی جنایات اسرائیل به زانو درآورده است و تصویب قطعنامه ضد اسرائیلی شورای امنیت شکست سیاسی بزرگ دیگری برای اسرائیل و بزرگترین حامی او آمریکاست.

فاضلی فرد گفت: رژیم کودک کش اسرائیل با جنایات گسترده و وحشیانه‌اش در سرزمین فلسطین به منفورترین کشور نزد مردم دنیا تبدیل شده است و امید است این خروش و فریاد آزادی‌خواهی و حمایت مردم دنیا از مظلومین فلسطین همانند سیلی بنیان اسرائیل را برکند.

وی ناتوانی اسرائیل در جنگ روایت‌ها را با وجود در اختیار داشتن غول رسانه ای در جهان یکی دیگر از شکست های رژیم غاصب دانست و ادامه داد: جنایات بیش از حد رژیم صهیونیستی موجب خشم جهانی علیه این رژیم شده و نهادهای قانونی، حقوقی و بین‌المللی از جمله دادگاه بین المللی لاهه نسبت به این جنایت عکس العمل نشان داده‌اند.

به گفته وی اسرائیل صحنه افکار عمومی را باخته است و در انزوای سیاسی به سر می‌برد و با توجه به خشم افکار عمومی، اسرائیل وقت زیادی ندارد و به زودی با شکست بزرگی که به منزله نابودی است مواجه خواهد شد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین بیش از ۸۰ سال در زیر سخت‌ترین ظلم، فشار و تحریم‌ها قرار دارند، افزود: مردم فلسطین راهی جز نبرد با این رژیم وحشی و قرون وسطایی ندارند و پیروزی جبهه مقاومت علیه ارتش قدرتمند اسرائیل نشان داد که وعده‌های نصرت الهی نزدیک است و اسرائیل در سرازیری سقوط قرار گرفته و فریادهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سرتاسر دنیا میخی بر تابوت اسرائیل است.

وی گریزی به کلام و بیان سریع و واضح امامین انقلاب زد و گفت: بنا به گفته امامین انقلاب اسرائیل غده سرطانی است باید محو شود و هرچه جنگ و خونریزی و قتل و آدم کشی در سرزمین فلسطین ادامه پیدا کند خشم و انزجار در دل‌های مردم دنیا علیه رژیم غاصب اسرائیل افزایش می‌یابد و این خشم و انزجار جهانی ریشه اسرائیل را برمی چیند.

به گفته وی اتفاقات امروز غزه فراتر از جنایات جنگی است و انسانیت در غزه به سخره گرفته شده است و شریک جرم این جنایات اسرائیل، همان دولت‌های ظالمی هستند که با فرستادن تجهیزات نظامی و سلاح‌های کشتار جمعی و تجهیزات مدرن نظامی از اسرائیل حمایت می‌کنند.

فاضلی فرد بیداری جهانی، خشم و نفرت عمومی علیه ظالمان و جنایتکاران را از برکات اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با جنایات اخیر اسرائیل تمام تلاش جبهه غرب در تطهیر چهره کریه اسرائیل و معرفی او به عنوان یک کشور در دنیا را نقش بر آب کرد و بیش از هر زمان چهره واقعی این رژیم غاصب و پوشالی برای جهان برملا شد.

وی ابراز امیدواری کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب،به زودی شاهد شکست رژیم غاصب به دست جوانان غزه خواهیم بود و پس از آزادی قدس شریف از دست غاصبان مسلمانان در آن نماز وحدت خواهند خواند

کد خبر 1757209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha