رفع مشکلات بودجه‌ای در توسعه فرهنگ و هنر نقش آفرین است

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه رفع مشکلات بودجه ای در توسعه فرهنگ و هنر نقش آفرین است، گفت: در دوره جدید مدیریتی و در دولت سیزدهم بسیاری از مشکلات پیش‌رو رفع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حمید آقایی امروز، در ضیافت اندیشه با حضور جمعی از جامعه قرآن، فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بروجرد، اظهارداشت: در دوره جدید مدیریتی و در دولت سیزدهم بسیاری از مشکلات پیش‌رو رفع شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به وجود نخبگان فرهنگی و هنری در شهرستان بروجرد افزود: اصحاب فرهنگ و قرآن بروجرد در سال گذشته در این حوزه صاحب مقام‌های خوبی در سطح کشور شده‌اند.

آقایی تصریح کرد: برخی مشکلات بودجه‌ای برای توسعه فرهنگ و هنر وجود داشته که در مدیریت جدید و با حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیاری از مطالبات گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط هنرمندان و کارکنان این اداره نیز اظهار داشت: در خصوص مبارزه با اسامی بیگانه و پاسداشت زبان فارسی اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

ضیافت اندیشه با حضور برخی از جامعه قرآن، فرهنگ، هنر و رسانه بروجرد و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونین اداره کل و دبیر جبهه فرهنگی استان و مدیر کانون‌های فرهنگی مساجد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد.

کد خبر 1757249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha