میزبانی مدارس کهگیلویه وبویراحمد از محافل بزرگ قرآنی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین محافل قرآنی در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت دبیقی در گفتگوی زنده رادیویی با برنامه صبح دنا گفت: بزرگترین رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی  استان در  روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳  و در روز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ۲۸ ماه مبارک رمضان راس ساعت ۱۰صبح در مدارس دولتی استان برگزار  می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه های قرآنی را  شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدارس، ارتقا دانش قرآنی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان  و فرهنگیان به قرآن و ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس عنوان کرد.   

دبیقی با اشاره به اینکه این رویدا مهم قرآنی یک ساعت و نیم قبل از افطار در نمازخانه‌های مدارس، مساجد و حسینیه‌های نزدیک به مدارس برگزار خواهد شد تصریح کرد:در سطح شهرستانها و مناطق این برنامه در 20 فروردین در یک مکان به صورت متمرکز با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود  که در شهر یاسوج در حسینیه ثارالله سپاه فتح برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه زنده رادیویی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از فرهنگیان ودانش آموزان و اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

کد خبر 1757292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha