تشدید نظارت و پیگیری اجرای پروژه های مسکن در شهرهای جدید استان مرکزی

سعیدی از تشدید نظارت و پیگیری اجرای پروژه های مسکن در شهرهای جدید استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حمید سعیدی در حاشیه بازدید سرزده از پروژه های مسکن در شهرجدید مهاجران با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: باتوجه به اینکه در سال ۱۴۰۳ در شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر تسریع در روند تکمیل پروژه ها در اولویت هدفگذاری ها قرار گرفته، از ابتدای سال سرکشی، بازدید و نظارت مستمر کارشناسان و بازدیدهای سرزده در دستور کار معاونت فنی و اجرایی شرکت قرار گرفته است.


 سرپرست معاونت فنی و اجرائی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، افزود: در این راستا امروز در بازدیدی بدون هیچ اطلاع قبلی با حضور در شهرجدید مهاجران از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن در این شهر بازدید داشتیم و حرکت براساس برنامه پیمانکاران مورد بررسی و مجموعه مشکلات جهت پیگیری و حل آنها نیز احصا گردید که امیدواریم با سرعت خوبی که کارها پیدا کرده بتوانیم جلوتر از برنامه تعریف شده کارها را به پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر برای اجرای هرچه سریع‌تر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن ادامه دارد، ادامه داد: هدف این است که مردم با خیالی آسوده زیر سقف مسکن در شهرهای جدید بروند.
 سرپرست معاونت فنی و اجرائی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر ادامه داد: اجرای پروژه ها باید براساس زمان بندی و حتی زودتر از برنامه و باشتاب دنبال شود بنابراین هیچ گونه اهمال کاری و تعلل در روند کار قابل قبول نیست.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید براساس قولی که ما به مردم شریف و متقاضیان داده ایم، پیمانکاران امور و اقدامات را پیگیری و اجرا نمایند زیرا اجرای سریع و باکیفیت پروژه های نهضت ملی جزو اولویت های مهم و اساسی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم و اولویت های محوری وزارت راه و شهرسازی، ساخت مسکن است، ادامه داد: براساس تاکیدات مدیرعامل و هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، سال ۱۴۰۳ در این مجموعه سال رونق و سرعت ساخت مسکن در شهرهای جدید است بنابراین معاونت فنی و اجرایی تمام توان خود را برای سرعت بخشی و راهبری پروژه ها به کار گرفته است.


سعیدی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، کارشناسان معاونت فنی و اجرایی به صورت روزانه و مستمر بر روند فعالیت پروژه ها نظارت داشته و اجازه نخواهیم داد روند تکمیل و ساخت و سازها با خللی رو به رو شده و یا با تعلل در کار رو به رو باشیم.


سرپرست معاونت فنی و اجرائی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر ادامه داد: در بازدید سرزده امروز که به دستور مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر بدون هیچ اطلاع قبلی برای ارزیابی فعالیت پیمانکاران صورت گرفت، از پروژه های مختلف بازدید و در گفتگو با پیمانکاران آخرین وضعیت و مشکلات موجود بررسی شد.

کد خبر 1757357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha