دعوت استاندار گلستان برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس؛ مردم انزجار خود از رژیم صهیونسیتی را به نمایش بگذارند

استاندار گلستان در پیامی  از تمامی مردم غیور، روزه دار، مومن و آزاده استان دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام محکومیت این رژیم جعلی، انزجار و تنفر خود را از اقدامات ضد بشری صهیونیست های غاصب و اربابان مستکبر آنان به منصه ظهور گذارند تا دنیا بداند که ما هرگز در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت نخواهیم کرد و با هر توانی در مقابل این غده سرطانی خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام علی محمد زنگانه آمده است؛  

واعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، اقدامی هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که توجهات جهان را به سوی مردم مظلوم فلسطین جلب کرد.

بطور قطع به فرموده امام خامنه ای مدظله العالی پایان رژیم کودک کش و خبیث صهیونیستی که آرامش را از منطقه و جهان سلب کرده، نزدیک است.

حمایت آزادیخواهان جهان در هر لباسی و کسوتی از مردم فلسطین و در عین حال انزجار عمومی از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در اقصی نقاط دنیا خصوصا در سرزمین های اشغالی نشان از پایان این غده سرطانی دارد.

امسال بار دیگر در آستانه روز قدس، این میراث ارزشمند جمهوری اسلامی ایران و امامین انقلاب، این رژیم جعلی اقدام به ترور سرداران رشید ما کرد و البته به فرموده امام خامنه ای عزیز «رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی».

اینجانب از تمامی مردم غیور، روزه دار، مومن و آزاده استان گلستان دعوت می کنم با حضور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ضمن اعلام محکومیت این رژیم جعلی، انزجار و تنفر خود را از اقدامات ضد بشری صهیونیست های غاصب و اربابان مستکبر آنان به منصه ظهور گذارند تا دنیا بداند که ما هرگز در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت نخواهیم کرد و با هر توانی در مقابل این غده سرطانی خواهیم ایستاد.

کد خبر 1757370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha